Arrangement 6 / 5. september 2024

Marianne Zandersen: Natur-baserede løsninger - hvad er det egentlig og hvad betyder de?

Seniorforsker, Institut for Miljøvidenskab - Samfundsvidenskabelig og geografisk miljøforskning

Torsdag den 5. september kl. 16.00 i kantinen

Natur- baserede løsninger er handlinger for at beskytte, bevare, genoprette, bæredygtigt bruge og forvalte naturlige eller modificerede økosystemer (terrestriske, ferskvands-, kyst- og marine), som håndterer sociale, økonomiske og miljømæssige udfordringer effektivt og adaptivt, samtidig med at de bidrager til menneskelig trivsel, økosystemtjenester, modstandsdygtighed og biodiversitetsfordele.

Marianne vil inddrage indsigt fra det EU-finansierede REGREEN projekt.

Efter foredraget vil der være det sædvanlige traktement med lidt mad og drikke - Vi glæder os til at se jer !

Til jer der endnu ikke har betalt kontingent. De 120 kr. betales nemmest med Mobilepay 712 577. Alternativt kan man overføre de 120 kr til Reg.nr 0400, Konto.nr 4030 137 197.