Kursus: Klædt på til erhvervssamarbejde

I løbet af foråret 2012 afholdes en række 1-dags kurser om erhvervssamarbejde for forskere ved Aarhus Universitet, der ønsker at blive bedre klædt på til erhvervssamarbejde.

Indhold:
Kurset vil klæde forskerne på til at etablere og gennemføre projektsamarbejde med virksomheder. Der vil være fokus på videndeling om det gode erhvervssamarbejde, forventningsafstemning, netværksudvikling samt prioritering af virksomhedsrelationer og samarbejde i en travl hverdag.

Målgruppe:
Kurserne er finansieret af AU’s kompetencemidler og henvender sig til forskere ved AU med interesse for erhvervssamarbejde. Det kan være gennem samfinansierede samarbejdsprojekter, erhvervsPhD-projekter, praktik og studieprojektsamarbejde, rekvireret forskning eller store EU-forskningsprojekter, hvor der indgår virksomheder blandt samarbejdspartnere.

Kursusdatoer 2012: 14. marts, 17. april og 16. maj.
Kursussted: Mødelokale 1.1, Konferencecentret AU, Frederik Nielsens vej 4, 8000 Århus C.
Pris: 350 kr
Kursusfacilitator: Søren Sturh fra Implement Consulting Group
Tilmelding: Sker efter først-til-mølle-princippet og senest 14 dage før kursusdatoen på http://agrsci.au.dk/erhverv/kursus/