Aarhus Universitets segl

Lizette Vorster

Titel

Adjunkt, Dr

Primær tilknytning

Lizette Vorster

Fagområder

  • Socialt ansvarlig markedsføring
  • Interkulturel interaktion
  • Multimodal kommunikation
  • Mangfoldighed og inklusion
  • Multikulturelle markedspladser

Kontaktinfo

Mailadresse

Forskning

Adjunkt i strategisk virksomhedskommunikation med fokus på ansvarlig markedskommunikation, interkulturel markedsføring, forbrugervelfærd og ligestilling, mangfoldighed og inklusion. Prisvindende kreativ direktør og marketingchef blev akademiker for at fremme forståelsen af marketings sociale rolle i det moderne samfund.

Uddannelse

Marketingkommunikation; kommunikationsteori og -praksis; digital kommunikation; forandringskommunikation; og specialevejleder for masterstuderende i ansvarlig markedsføring og forbrugerdiversitet.

Samarbejder

Multicultural Marketplaces Network - internationalt netværk af marketingforskere og -praktikere, der undersøger erfaringer fra forbrugere og organisationer i multikulturelle samfund. https://multicultural-marketplaces.net/ 

Tværfagligt samarbejde med Anne Peschel (COBE - Cognition and Behavior Lab, Aarhus BSS) og Shauna Kearney (Birmingham City University, UK) om handicappede forbrugeres erfaringer med metaverse-markedspladser.

Udvalgte publikationer

Brug piltasterne på tastaturet for at scrolle
Brug piltasterne på tastaturet for at scrolle
Brug piltasterne på tastaturet for at scrolle