BSS mentorer

Anton H.

Hej!

Mit navn er Anton, jeg er 22 år gammel og glæder mig rigtig meget til at blive en del af SubUniversity og møde jer allesammen. Jeg læser bacheloruddannelsen "Politik og Økonomi" på Aarhus BSS. Jeg får tit at vide, at jeg er en glad, udadvendt og imødekommende fyr, og jeg vil beskrive mig selv ligeså. Jeg elsker at kunne hjælpe og inspirere andre mennesker, uanset om det er i en faglig eller social sammenhæng.

Ser frem til at møde jer!

Cristina C.

Hej med jer!

Mit navn er Cristina og jeg er 21 år gammel. Jeg kommer fra Horsens, og flyttede derfra til Aarhus for at studere. Jeg har taget en STX med studieretningen samfundsfag og engelsk, hvorefter jeg var noget tvivlende omkring det kommende studievalg og tog et sabbatår. I mit sabbatår var jeg i værnepligten. Til daglig læser jeg HA (jur.) på AU, og er rigtig glad for det. Derudover bruger jeg min tid ved siden af studiet på familie og venner, ellers kan jeg findes i et træningscenter. Jeg glæder mig meget til at møde jer alle sammen, fortælle om mine oplevelser som universitetsstuderende og hjælpe jer med at blive klogere på studievalg og studieliv.

Julie S. V.

Mit navn er Julie og jeg er 23 år gammel. Jeg kommer fra Vestjylland, men bor nu i Aarhus.  Jeg er i gang med 2. semester på samfundsfag. I min fritid plejer jeg at spille meget fodbold, men er i øjeblikket i gang med genoptræning efter en knæskade. Derfor har jeg god tid til at være i fitness, være sammen med min familie og ikke mindst mine venner.

Jeg glæder mig til at møde jer og give jer et indblik i, hvad det vil sige at være studerende på Aarhus Universitet. Derudover har jeg selv deltaget i Subuniversity, som gymnasieelev, så derfor glæder jeg mig ekstra meget til forhåbentligt at hjælpe jer, ligesom mine mentorer guidede mig.

Liva H. J.

Hej med jer! Jeg hedder Liva og kommer fra den hyggelige by Odder, lige syd for Aarhus. Jeg læser psykologi og starter snart på mit 7. semester. Som psykologistuderende holder jeg til under BSS og tilbringer min tid i den nordlige del af den smukke universitetspark. Udover studierne jonglerer jeg et arbejde, nyder (af og til) en løbetur, binge-watcher gode serier, og er sammen med dem, jeg holder mest af. Jeg glæder mig virkelig meget til at møde jer og ser frem til at give et ærligt indblik i universitetslivet.

Mohammed C.

Hej alle sammen!

Jeg hedder Mohammed og starter mit 5. semester på jurastudiet efter sommerferien. Ved siden af studierne driver jeg mit eget juridiske kontor med ambitionen om at blive forsvarsadvokat.

Jeg har tidligere læst HA(jur.), så jeg forstår de svære valg, når man skal finde sin karrierevej. Derfor vil jeg gerne hjælpe jer med at forstå studielivet og dele mine erfaringer.

Det er vigtigt at lave noget, man brænder for. Jeg læser ikke hele dagen – jeg elsker at bruge tid med venner og familie, se film eller nyde en god omgang mad, hvilket jeg virkelig værdsætter.

Jeg glæder mig til at dele mere om livet som studerende og iværksætter, og hvordan man jonglerer det hele!

Othman A.

Hej! Jeg hedder Othman, og jeg er 22 år gammel. Jeg er lige blevet færdig med min bachelor i erhvervsøkonomi (HA). Til efteråret starter jeg på kandidatuddannelsen i Business Intelligence på Aarhus Universitet. Ved siden af mine studier arbejder jeg som analytiker inden for finansiel dataanalyse i fodboldindustrien.

Når jeg ikke er på universitetet, kan I finde mig foran en fodboldkamp eller en god film. Hvis I ikke kan fange mig der, er det nok fordi jeg er ude at rejse. Siden jeg startede på universitetet, har jeg rejst otte gange, hvoraf fire af dem har været midt i semesteret. Der er simpelthen ikke nok ferier.

Jeg glæder mig til at dele mine oplevelser fra universitetslivet med jer og give jer et indblik i, hvad det hele egentlig handler om.